Протектори шин / дисків

У той час як бордюри і уламки на дорозі ніколи не вважалися товаришем шини, багато з сьогоднішніх шин протистоять випадковому пошкодженню завдяки більш товстій гумі, сформованій в ключових місцях на своїх боковинах. Це допомагає зменшити пошкодження шин або коліс в цілому, коли водії випадково протирають їх бордюрами або під час паркування, різкого повороту на під'їзній дорозі.

Проте, на більшості стандартних шинах немає захисних дисків будь-якого типу (фото №1), оскільки вони часто встановлюються на сталевих колесах. Хоча може здатися, що це зроблено для контролю, проте в дійсності більшість сталевих коліс використовують ковпаки для забезпечення більш бажаного зовнішнього вигляду. Відсутність протектора диска забезпечує більшу гнучкість в дизайні ковпаків і в тому, як вони сконструйовані і прикріплюються до колеса.

Шини, які оснащені протекторами та дисками, використовують кілька конструкцій. Більшість з цих шин мають піднесене ребро, що прилягає до області борту на нижніх бічних стінках, або мають глибоко утоплену частину борту, щоб частково опустити фланець колеса. На інших шинах встановлені ребра з максимальною шириною профілю шини (відстань між бічними стінками шини, виміряна в найширшій частині шини).

Шини з піднесеним ребром поруч з бортом (фото № 2) або глибоко втопленою бортовою поверхнею (Фото № 3) призначені для захисту низькопрофільних шин і дорогих коліс зі сплаву від випадкового пошкодження бордюром. У той час як шини з опуклим ребром або литою конструкцією виїмки часто перешкоджають використанню коліс. Це, як правило, не є проблемою, оскільки подібні шини зазвичай використовуються на автомобілях, оснащених колесами зі сплаву.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

У легких вантажних і позашляхових умовах експлуатації засоби захисту диску допоможуть убезпечити шину і колісну область від сміття, а також протистояти пошкодженням, що були нанесені камінням, пеньками дерев і іншими позашляховими перешкодами.

Шини з одним або декількома піднятими ребрами з максимальною шириною профілю (фото № 4) часто зустрічаються на вантажних фургонах і причепах. Підвищена еластичність ребра в найширшій точці шини протистоїть пошкодженню бокової стінки і збільшує зносостійкість гуми, зменшує можливість виникнення розриву корду покришки.

Виробники називають подібні шини «Максимальні фланцеві щити», «Захисні диски» або «Захисники від подряпин». Мета всіх захисних покришок / дисків в основному однакова. Вони призначені для того, щоб пожертвувати собою, заради захисту внутрішньої конструкції бічної шини та колеса зі сплаву, на яких вони встановлені.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори