Маркування шин ЄС: про що розповість лейбл?

Не лише пральні машини і холодильники мають етикетку, надану Європейським союзом. З 1 листопада 2012 року шини також оснащені лейблом EU. Ми пояснимо систему маркування нижче.

Які критерії оцінки шини?

Відповідальні особи вирішили розробити три основні критерії: паливну економічність, захисні властивості і рівень шуму, як для літніх, так і для зимових шин.

Економічність палива

Мітка кваліфікує економічність від A (дуже добре) до G (низька). Класу D не існує. Різниця у витраті палива між поїздками з лініями класу А і класу G може складати до 7,5%, з оцінок Комісії, і вище в комерційному секторі. Для автомобіля з середньою витратою палива 6,6 літрів на 100 кілометрів в класі A витрата до класу G збільшується на 0,15 літрів.

Захисні властивості

Знову ж таки, він ділиться на класи від A до G з F як з найкоротшою гальмівною відстанню. Щонайдовша гальмівна відстань ділиться залежно від рівня вологості дорожнього покриття. Класу D також не існує. Гальмівна відстань шини класу А, за даними Комісії, може бути на 18 метрів коротше при швидкості 80 км/год. Це говорить про зниження гальмівної дистанції до 30 відсотків на мокрих дорогах.

Рівень шуму

Рівень шуму визначається в децибелах, в цьому випадку немає категорій, але є числа і символи зліва. Ця піктограма має три смуги. Чим чорніші смуги, тим вище рівень шуму. З цього року буде застосована нова межа рівня шуму для ЄС. Якщо три смуги чорні, шина досягла раніше допустимої межі. Дві чорні смуги означають, що нова межа дотримується або досягає 3 децибел. Одна хвиля символізує нижню межу на 3 децибели тихіше за ліміт. Звичайно, фактичні значення в трьох категоріях також залежать від стилю водіння, стану автомобіля і умов довкілля під час подорожі.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Що не оцінює етикетка шини?

Загальна поведінка (гальмування, стійкість і т. д.) на сухих дорогах, що часто очікується від шин на європейських дорогах, не є частиною стандарту ЄС. Можливість виникнення аквапланування, використання і зносу, поведінка на зимовій дорозі: вся ця інформація має бути по-різному впорядкована водієм, наприклад, шляхом вивчення випробувань шин. BRV (Федеральна Асоціація шинників і професійних вулканізаторів) і WDK (Торгівельна асоціація німецької шинної промисловості) відзначають, що шинний лейбл EU охоплює важливі, але не всі характеристики шин.

Для чого призначений ярлик?

Етикетка надається відповідно до Європейського Положення про маркування шин в ЄС / 1222/2009. Мета полягає в тому, щоб підтримувати і підвищувати безпеку, захист довкілля і технічний огляд. Етикетка забезпечує тихі і безпечні шини з низькою витратою палива, безпечною лише з точки зору вологого зчеплення з дорожнім покриттям.

Де я можу знайти ярлик?

Існує вимога до маркування. Виробники, імпортери і дилери повинні поклопотатися про це. Постачальники повинні включати маркування у рекламні матеріали і публікувати її на веб-сайті. Крім того, на протектор може бути нанесений напис. Дилери повинні переконатися, що в шин, що випускаються, є таке маркування або що марка знаходиться в безпосередній близькості від шини і продемонстрована покупцеві перед покупкою. Якщо клієнт не дивиться на шини перш, ніж купувати їх, наприклад, при покупці онлайн, інформація має бути доступна. Дилери, які продають автомобілі, включаючи шини, також повинні надати інформацію про етикетку перед покупкою. Крім того, покупці завжди отримують інформацію з рахунком. Як ми знаємо, у ЄС дуже строгі правила. Тому комісія також наказує, наскільки великим має бути напис: як мінімум 7,5 х 10 дюймів завширшки, але не більше 250 квадратних сантиметрів і не більше 22 сантиметрів.

Для яких шин маркування ЄС дійсне?

Лейбл був введений в експлуатацію 1 листопада 2012 року для всіх легкових і вантажних комерційних шин, виготовлених після 30 червня 2012 року. За винятком мотоциклетних шин, покришок з відновленим протектором, позашляхових шин для вантажних автомобілів, старих шин (колісних дисків для зареєстрованих транспортних засобів вперше до 1 жовтня 1990 року), запасних шин типу T з обмеженням швидкості до 80 км. / год для діаметру диску менше 254 мм (10 дюймів) або більше, ніж 635 міліметрів (25 дюймів), шин з особливим поліпшенням тяги (наприклад, гоночні шини).

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори