П'ять головних причин, через які ламаються автомобілі в теплому кліматі

Одного разу було надано звіт, в якому перераховані основні причини збоїв автомобілів в США. Ці проблеми є частими у нас також.

Паливний насос

Через високу вартість палива в ці дні люди чекають, поки вони не почують «звуковий сигнал» про те, що пора додати бензин. Це призводить до збою великої кількості паливних насосів. Коли ви опускаєтесь нижче чверті бака, паливний насос в повному обсязі занурений в паливо. Це є причиною виникнення надмірного тепла, оскільки паливо діє як холодоагент. Ми рекомендуємо мати більше чверті бака і міняти паливний фільтр приблизно кожні 30 000 миль, щоб підтримувати працездатність вашого насоса.

Акумулятор

Надмірне тепло повністю знищує акумулятори, тому ми завжди рекомендуємо тестувати його два рази на рік. Коли ви його протестуєте, у вас буде більше шансів здійснити заміну, коли він буде слабким, замість абсолютної поломки і супутніх невдач. Коли ми обслуговуємо транспортні засоби, ми також очищаємо клеми, тому що різні нарощування на них послаблюють міцність.

Радіатори і трансмісії

Спека пустелі знищить їх. Двигун має датчик в приладовій панелі, тому ви можете контролювати його температуру, але більшість автомобілів і вантажівок не мають термометра передачі. Рідини - це буквально життєва кров вашого автомобіля, і ми рекомендуємо здійснювати їх заміну, щоб ваш радіатор і передачі прослужили якомога довше. Використання правильно підібраних рідин на правильних рівнях життєво важливо.

Шланги і ремені

Необхідно перевірити шланги і ремені, щоб переконатися, що вони не здаються крихкими або м'якими. Вони не повинні бути потрісканими, зношеними або витріщеними. Ми також рекомендуємо замінити їх відповідно до пропозиції виробника.

Шини

Догляд за шинами і заміна їх, коли у них зношується протектор, дуже важливі для безпеки. Не зволікай і купуй нові шини через Shiny.com.ua!

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори