5 помилок водіння, які ви робите прямо зараз

Згідно Національному управлінню безпекою руху на трасах, неуважне водіння є причиною 10% аварій зі смертельним результатом. І хоча ви можете діяти за законом, і знати, що ви повинні і чого не повинні робити, пам'ятайте, що один неправильний рух може спричинити наслідки, які можуть змусити когось затремтіти. Все це змусило мене задуматися про всі невеликі помилки, скоєні в наших автомобілях, які не виглядають дуже значущими, але є важливими.

1.Телефони з гучномовцем.

Не має значення, чи є у вас мобільний телефон в руці чи ні - ви все ще ведете двотонний блок заліза дорогою. Багато що може піти не так. Дослідження показали, що мова йде про те, що відволікає водіїв, а не фактичне проведення телефону. Середньостатистична людина може в будь-який момент зосередитися на чотирьох об'єктах. Після того, як ви врахуєте всі особливості водіння - рульове керування, гальмування, прискорення, переміщення, зміна радіостанції і т. д. - телефонна розмова може порушити крихку рівновагу. І це не схоже на те, що ви тільки розмовляєте; в телефонній розмові ви повинні вислухати людину, подумати про те, що говорить людина, а потім відповісти людині. Це все заважає дорогоцінній увазі, яка повинна бути зосереджена на водінні.

2. Зміна рядів

Один із самих основних принципів водіння - це залишитися на своїй смузі. Звучить досить просто, правда? Але це не так.

Багато водіїв неусвідомлено розглядають дорожні знаки в якості путівників, і дрейфують над ними так поза ліній. Справа в тому, що в 2007 році, згідно з інформацією Національної адміністрації безпеки дорожнього руху, 15 574 людей загинули під час аварій через те, що водії вийшли зі своїх рядів. У тому ж році 13 041 особа пішла з життя в результаті нещасних випадків з алкоголем. Досить страшно.

3. Невиконання права поступитися дорогою

Є кілька речей, більш дратівливих, ніж спроби злиття потоків на шосе, якщо якийсь дурень не дозволить вам проїхати. Але нездатність поступитися правом проїзду більш ніж дратівливо - це небезпечно. Для водіїв у віці старше 70 років нездатність дати дорогу при входженні в транспортний потік є головною причиною аварій. Ці драйвери можуть просто не побачити іншого транспортного засобу, або вони помилково вважають, що вони повинні поступитися. Але так роблять не тільки більш літні драйвери - в 2007 році відмова від права на шлях був п'ятою провідною причиною смертельних автомобільних катастроф.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

4. Проїзд на червоне світло.

Чи знаєте ви, що 75% всіх автомобільних аварій відбуваються в містах? Чи можете ви вгадати головну причину? Проїзд на червоне світло. Щороку проїзд на червоне викликає близько 1000 смертей і майже 90 000 травм, а найпоширеніша причина, по якій люди не звертають уваги на червоне світло - це те, що вони поспішають.

Проблема настільки серйозна, що багато штатів тепер мають камери з червоним світлом, встановлені на великих перехрестях. Досі камери приводили до зменшення аварій на 10-40%, викликаних червоним світлом. Потенційний удар по гаманцю, запобігає зіткнення на перехресті.

5. Гальмування.

Це складне питання. Я живу поруч з Твін Піксом в Сан-Франциско, і, щоб дістатися до центру міста, мені потрібно спуститися по довгому звивистому пагорбу. Погорб настільки довгий і крутий, що мені навіть не потрібно використовувати мою педаль газу. Але гальма - ще одна історія. Я знаю, що я не повинен їздити на своїх гальмах на всьому шляху, але це майже неможливо. І що ж мені робити? Правильніше за все буде контролювати швидкість за допомогою коробки передач. Це називається «гальмування двигуном», яке використовує стиснення двигуна для уповільнення руху транспортного засобу. Якщо у вас є механічна коробка передач, це означає перехід на більш низьку передачу, наприклад, перехід з п'ятої на четверту в п'ятиступеневій коробці передач. Для автоматичних трансмісій просто перейдіть на наступну найнижчу передачу, наприклад, від D4 до D3. Ми всі повинні бути більш обережними, коли ми їдемо - це обов'язок. 

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори