4 найвідоміші міфи про шини

З огляду на той факт, що шини відіграють таку важливу роль в безпеці на дорогах, дивно, що про них відомо так багато оманливих фактів.

Якщо ви хочете відрізняти факт від вимислу, коли справа доходить до цих важливих предметів обладнання, продовжуйте читати. Тут ми розглянемо правду про найбільш поширені шинні міфи.

1. Системи контролю тиску в шинах автоматично роздмухують шини

Всі нові автомобілі, що випускаються з 2014 року, повинні мати систему контролю тиску в шинах (TPMS). Ці корисні електронні системи призначені для контролю тиску всередині пневматичних шин, і вони можуть допомогти запобігти нещасним випадкам, що можуть бути викликані надмірно низьким тиском. Вони також можуть допомогти водіям забезпечити керованість автомобілем, знизити витрату палива, зменшити викиди і мінімізувати знос шин.

Системи підключені до центральних комп'ютерів автомобілів, і коли вони виявляють, що тиск в шині впав до рівня небезпеки, вони інформують водіїв, надаючи візуальне попередження. Однак, усупереч поширеній думці багатьох людей, це устаткування не автоматично завищує шини при виявленні низького тиску. Це просто гарантує, що водії знають, що є проблема з низьким тиском в шинах. Саме тоді автолюбителям потрібно піднімати тиск шини до потрібного рівня. Отже, чи є у вашого автомобіля TPMS чи ні, вам потрібно роздувати шини вручну.

Рекомендується перевіряти тиск за допомогою точного датчика кожні два тижні, і це повинно бути зроблено, коли ваші шини холодні (це означає, що ваш автомобіль нерухомий протягом декількох годин або більше).

2. Нові шини завжди повинні знаходитися спереду

Якщо ви замінюєте лише дві шини на своєму автомобілі, можливо, ви чули, що краще поставити нові спереду. Однак це зазвичай недоцільно. Якщо в довіднику автомобіля не міститься конкретних рекомендацій про зворотне, краще поставити нові шини або шини з найвищою якістю ззаду. Це буде правильним рішенням, будь ваш автомобіль з переднім або заднім приводом.

Установка нових шин позаду, як правило, сприяє «поворотності», що означає, що в певних умовах (наприклад, на льоду або при сильному дощі) ваш автомобіль може продовжувати рухатися по прямій лінії, навіть якщо ви повертаєте колесо. З іншого боку, якщо ваші нові шини знаходяться спереду, вас, швидше за все, занесе на повороті, що означає, що задня частина вашого автомобіля може вирватися, змушуючи вас обертатися.

Крім того, краще мати більш нові шини, які менш схильні до проколів і іншими ушкодженнями, викликаними зносом ззаду, ніж спереду, тому що важче контролювати транспортні засоби з ушкодженими задніми шинами, ніж пошкоджені передні шини.

Якщо ви купуєте нові шини, і не знаєте, де вони повинні бути встановлені на вашому автомобілі, ви можете отримати експертні поради від навчених техніків.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

3. Перевищення номера «максимального тиску» на шинах призведе до їх розриву

Можливо, ви бачили номер «максимального навантаження» на боковій стінці ваших шин. Часто передбачається, що це число – максимальний тиск, якого може досягти шина, перш ніж вона лопне.

Насправді це не так. Максимальна цифра вказує на те, якою шина повинна бути при повному завантаженні автомобіля - іншими словами, тиск, при якому шина буде мати максимальну вагу. Це означає, що вам не потрібно турбуватися про випадковий розрив шини, якщо ви перевищите це число, коли будете його накачувати. Нові шини побудовані так, щоб забезпечити надійність, і вони не будуть вибухати при тисках навіть набагато вище максимальної межі.

Тим не менш, важливо бути обережним, коли ви роздмухуєте свої автомобільні шини. Їх надмірне надування може привести до пошкодження, підвищеного зносу центрального протектора, і якщо в ваших шинах занадто багато повітря, існує підвищений ризик того, що вони зазнають невдачі, якщо ви потрапите в вибоїну.

Важлива річ, при перевірці і накачування тиску в шинах, - знати правильні свідчення для вашого автомобіля і дотримуватися їх якомога ближче (завжди пам'ятайте, що вони будуть варіюватися в залежності від того, завантажений ваш автомобіль повністю чи ні).

4. Невикористані шини не псуються

Це правда, що пошкодження шин часто в основному викликано зносом внаслідок використання на дорогах. Найочевиднішою ознакою цього є той факт, що, коли ви набираєте милі за кермом, протектори на ваших шинах починають зношуватися. Однак це не означає, що якщо ви не використовуєте свій автомобіль, шини залишаться в первозданному стані.

Ряд інших факторів також впливає на стан гуми, включаючи умови, в яких зберігаються шини. Наприклад, якщо вони піддаються впливу тепла, холоду, сонячного світла, води і льоду, вони почнуть старіти. Є кроки, які ви можете зробити, щоб захистити свої шини, якщо вони не використовуються. Наприклад, якщо у вас є можливість, то зберігайте їх у приміщенні в прохолодній сухому середовищі, наприклад, в гаражі. Однак якщо ваш автомобіль довгий час простоює, ви можете виявити, що вам потрібно замінити шини, а не просто наповнити їх. Ви повинні ретельно перевірити їх на предмет будь-яких ознак пошкодження, таких як тріщини або опуклості. Якщо ви не впевнені в тому, що ваші шини як і раніше безпечні, покажіть їх експерту, перш ніж використовувати їх і, звичайно ж, перед довгою поїздкою. Переконайтеся, що ви знаєте все про ваші шини і забезпечте собі надійне пересування дорогою, просто насолоджуючись плавним водінням.

Якщо ви шукаєте нові шини, ми можемо допомогти. Ознайомтеся з асортиментом, доступними на нашому веб-сайті, і, як тільки ви знайдете ті, які вам потрібні, просто почніть монтування.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори