На годиннику

Навіть коли Tesla Inc. щосили намагається згладити помилки, пов'язані з виготовленням моделі 3, виробник електромобілів в Каліфорнії оголосив про терміни завершення виробництва. Tesla планує почати виробництво свого кросовера моделі Y на початку 2020 року, сказав генеральний директор Ілон Маск в розмові минулого тижня.

Навіть для людини, відомої хоробрістю, такий часовий діапазон занадто відважний 

Аналітик AutoPacific Дейв Салліван сказав Automotive News: «Ілон багато обіцяє і, безумовно, робить занадто багато оголошень», - сказав Салліван. «Я думав, що запуск моделі 3 покаже більш скромну сторону Маска».

У вересні 2015 року Volvo зламався на своєму першому автомобілебудівному заводі в США, недалеко від Чарльстона, штат Північна Кароліна. Близько 31 місяців по тому він як і раніше не почав комерційне виробництво седана S60.

«Будівництво автомобілів - це складно, - сказав Карл Брауер, виконавчий видавець Cox Automotive. «Це трудомісткий процес - не просто збірка автомобілів, але і логістика виробництва».

Незалежно від обіцянок Маска, час виробництва моделі Y буде багато в чому продиктовано ланцюжком поставок. «Тесла має справу з тією ж базою поставок, з якою співпрацюють інші автовиробники», - сказав Салліван. «Якби інші автовиробники могли робити це швидше, вони б це зробили».

Маск не повинен робити те, що робив раніше.

Це не завжди спрацьовує. Тесла відмовилася від вікових процесів автовиробництва в сторону високоавтоматизованої виробничої системи, щоб побудувати свою модель. Не було зроблено якісної розробки, що призвело до виникнення проблем з якістю і уповільнення виробництва. У квітні виробництво моделі 3 досягло 2 270 автомобілів в тиждень, що нижче 5 000, які, за словами Маска, приведуть до позитивних результатів в русі грошових потоків.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Маск визнав надмірну залежність від автоматизації. «Так, надмірна автоматизація в Теслі була помилкою», - прокоментував Маск минулого місяця. «Люди недооцінені».

Чи вплине на тимчасові рамки і те, що Тесла ще не ідентифікує майданчики для заводу Model Y. Маск відхилив повідомлення в ЗМІ про те, що новий кросовер буде побудований на заводі Тесла в Фремонті, штат Каліфорнія, зазначивши, що завод «забитий під зав'язку» і «по-божевільному переповнений».

Рішення щодо майданчика може прийти «можливо, в наступному кварталі, але не пізніше четвертого кварталу», - сказав Маск на заклик про заробіток, відхиляючи деякі питання фінансових аналітиків як «нудні».

Щоб почати виробництво до 2020 року, Теслі, ймовірно, доведеться купувати завод, а не будувати його. У автовиробника може бути кілька варіантів покупки, з огляду на зміни, які хвилюють автомобільну промисловість.

«Ми бачимо постійну зміну планів виробництва автомобілів, виробництво седанів падає зліва навправо», - сказав Брауер. «Вони можуть прийняти до уваги завод, який нинішній автовиробник використовує для виробництва седанів, але вони не хочуть зазнавати труднощів, при модуляції його на позашляховики».

Але часовий діапазон Тесли все ще може розтягнутися

«Якщо завтра вам дадуть завод, готовий працювати, вам знадобиться рік, щоб укомплектувати його, а потім налаштувати ланцюжок поставок», - сказав Брайер.

На думку Саллівана, оптимістична модель Маска орієнтована на те, щоб підвищити апетити інвесторів. «Він хоче більше інвестицій і повинен показати прагнення», - сказав Салліван.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори