Continental - один із ведучих партнерів на Tour de France у 2019 році

  • Continental, офіційний партнер Тур де Франс з 2018 по 2022 рік, збільшує свою спонсорську підтримку до Головного партнера гонки в 2019 році
  • Цього року шість команд будуть виступати на шинах Continental
  • Continental оснастить офіційні автомобілі велогонки шинами преміум-класу

6 липня, коли Тур де Франс стартує з Grand Départ в Брюсселі, Continental почне свій перший рік в якості одного з п'яти головних партнерів туру - разом з LCL, E.Leclerc, Krys і Skoda.

«Велогонка Тур де Франс ідеально підходить для наших продуктів і корпоративних цінностей», - каже Николай Зетцер, член правління Continental AG і глава підрозділу шин. «Після «молодшого» партнера і офіційного шинного спонсора, зараз дуже приємно грати головну роль у найважливішій велогонці в світі. Будучи партнером, ми можемо підвищити впізнаваність наших високотехнологічних шин, які забезпечують не тільки безпеку дорожнього руху, а й пристрасть до перемоги».

Крістіан Прюдом, директор Тур де Франс, додає: «Радість перемоги на етапі (всього 21 етап) - щоденна емоція Тур де Франс. Гонщик, який піднімає руки на фінішній лінії, багаторазовий він переможець чи здобуває свою єдину перемогу в кар'єрі, безсумнівно, переживає один з найяскравіших моментів свого життя. Чемпіони Тура, від Брюсселя до Парижа через Сент-Етьєн, Турмале або Ним, впізнають себе в цьому прагненні до досконалості, яке визначає Continental".

У цьому році шість команд World Tour (Sky, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin, Sunweb) братимуть участь в гонках на високоякісних шинах Competition Pro LTD від Continental, спеціально розробленої і виготовленої вручну в Корбаху, Німеччина. Крім того, водії офіційних автомобілів Tour de France зможуть насолодитися характеристиками нової шини Continental, PremiumContact 6, яка виготовляється в Саррегумін, Франція. Так що, коли мова заходить про шини, Tour de France - це франко-німецька історія успіху. 

Будучи одним з п'яти головних партнерів заходу, Continental стане помітнішим протягом всього туру. Логотип Continental з'явиться на арці над фінішної лінією, а також на вогненно-червоної арці в кілометрі від фінішу. Після кожного етапу представник Continental вручатиме трофей переможцю етапу на подіумі.

Технологічна компанія також використовує своє партнерство з Тур де Франс для просування своєї стратегії «Vision Zero»: світ без дорожньо-транспортних пригод, травм і нещасних випадків. Цього року виробник шин буде використовувати популярність гонки, щоб закликати водіїв і велосипедистів проявляти більше уваги і поваги один до одного. А на своєму сайті Continental буде пропонувати любителям велогонки поради щодо безпечного переміщення на різні етапи гонки. Крім того, задовго до старту змагань, виробник шин знову пропонуватиме безкоштовну перевірку шин для припаркованих уздовж маршруту автомобілів. На трасі вперше небезпечні повороти зі спеціальними попереджувальними знаками виділять яскраво-жовтими стрічками Continental.

Історія виробництва шин в Continental починається в 1892 році, коли випустили першу пневматичну велосипедну шину «Pneumatics», а в 1898 році з'явилася перша автомобільна шина. Це робить Continental найстарішої шинної фірмою Німеччини. Сьогодні компанія працює над поліпшенням своїх двоколісних і автомобільних шин, використовуючи одні й ті ж технології. Наприклад, суміш «Black Chilli» забезпечує хороше зчеплення не тільки з велосипедними шинами Continental, а й з високоефективними автомобільними шинами компанії.

Джерело - Continental.UA

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори