Точки тиску

Підходите ви до складної теми спускання шин як до науки і мистецтва чи ні, є деякі рекомендації, яких повинні дотримуватися всі прихильники бездоріжжя.

Неважливо, що у вас є 4 × 4 або ваш список позашляхових гаджетів є дуже великим і включає в себе контроль тяги, систему адаптації до дорожніх умов, блокування диференціала. Всі ці гаджети матимуть маленьке значення, якщо в шині будуть відсутні необхідні параметри.

Крім дизайну протектора, тиск у шинах є найбільш важливим фактором, коли справа стосується сили тяги. Нездатність спускати шини відповідно до конкретного ландшафту не тільки зменшить продуктивність 4x4 в умовах бездоріжжя, але і значно збільшить ризик нанесення шкоди як для шин, так і для навколишнього середовища.

Збільшення продуктивності, що виникає при спусканні шин транспортного засобу, майже виключно пов'язано зі збільшенням довжини, а не ширини протектора. Іншими словами, протектори розтягнулися в довжину, а не збільшилися на боковині. Протектор є найсильнішою частиною шини і може бути відремонтований при пошкодженні. Навпаки, бокова стінка є найслабшою і вразливою частиною шини і не може бути відремонтована.

На жаль, з майже нескінченною кількістю типів ландшафту, нелегко вирішити, який тиск найкраще підходить для цього випадку. Ця ситуація ще більше ускладнюється іншими факторами, такими як маса транспортного засобу (включаючи навантаження), розмір шини (більші шини потребують більшої дефляції) і конструкції шин. Крім того, є коливання тиску для розгляду; фактор, який в основному залежить від тепла і підвищення температури протягом дня.

Пухкі поверхні (такі як сніг, бруд і пісок) вимагають більш низького тиску в шинах, ніж тверді поверхні (наприклад, камені, гравій та глина). Таблиця справа слугує приблизним керівництвом для адаптації тиску в шинах автомобіля для різних типів рельєфу. Але майте на увазі, що це всього лише орієнтир, адже він не враховує вищезгадані фактори, які можуть відрізнятися при кожному виїзді.

Зрештою, дефляція шин - це, можливо, не наука, а найкраще мистецтво, освоєне в процесі проб і помилок.

Поради зі спуску шин

• Рекомендований виробником тиск в шинах зазвичай є точним для використання на дорозі. Загляньте всередину паливного клапана або дверного отвору вашого автомобіля або в керівництві користувача знайдіть діаграми тиску в шинах. Більшість виробників рекомендують 2,2-2,4 бар для 4 × 4.

• Переконайтеся, що ви постійно подорожуєте з точним манометром, надпотужним компресором і комплектом ремонту проколів для 4 × 4.

• Завжди стравлюйте тиск в шинах при русі бездоріжжям. Це безпечніше, зручніше і менш шкідливо для навколишнього середовища.

• Ніколи не недооцінюйте вплив невеликої зміни тиску в шинах. Це може значно поліпшити якість руху вашого автомобіля і комфорт на дорозі, особливо при рифлені.

• Незалежно від типу місцевості, ніколи не їздіть на спущеній шині на високій швидкості. Це призведе до надмірного нагрівання шини, а також до непоправного пошкодження і остаточної відмови автогуми.

• Ніколи не виконуйте різкий поворот, якщо ваші шини спускаються нижче 1,2 бар. Це буде чинити тиск на бічні стінки шин і може привести до їх вискакування з диска.

• Ваші задні шини 4 × 4 можуть бути спущені трохи більше (близько 0,2 бар), ніж передні шини, тому що вони не схильні до витків і бічного тиску.

• При русі гострими скелями припиніть випускати повітря з шини в той момент, коли вони почнуть деформуватися на боковинах.

• Як правило, ви ніколи не повинні опускатися нижче 0,8 бар при русі скелями на шині HT (шосе).

• Завжди проїжджайте над гострими перешкодами, а не намагайтеся тиснути на них.

• Остерігайтеся, якщо ваші здуті шини придбають блакитний відтінок - це означає, що вони під напругою і перегрівом.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Конструкція шин

Те, як шина сконструйована, сильно впливає на її реакцію на дефляцію. У деяких шинах використовується міцний гумовий склад, який вимагає додаткової дефляції для досягнення такого ж розтягнутого результату. Крім того, дорожня шина з маркуванням HT (шосейна), що має двошарову бічну стінку, вимагає менше дефляції, ніж шина AT (всюдихідна) або MT (для їзди бездоріжжям і ґрунтовою дорогою), побудована з тришарової боковини.

Візьміть калькулятор

Використовуйте ці малюнки в якості керівництва з накачування шин, в залежності від різних типів рельєфу.

  • Смола: 0% дефляція (рекомендація виробника)
  • Гравій: дефляція 10-15%
  • Рифлена ґрунтова дорога: дефляція 10-15%
  • Гострі породи: дефляція 10-15%
  • Гладкі породи: дефляція 20-50%
  • Бруд: 25% дефляція
  • Пісок: дефляція 50 -60%

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори