Особливості виготовлення і виробництва: як і де ваші шини створені

За даними Consumer Reports, майже 8 з 10 американців вважають за краще купувати продукцію американського виробництва. Більш того, 60% респондентів заявляють, що готові платити на 10% більше за товари вітчизняного виробництва. Однак, згідно з опитуванням Associated Press, на практиці це зовсім навпаки. Це дослідження показало, що 3 з 4 воліли б американське виробництво, але насправді вони в кінцевому підсумку купують менш дорогий, чужий товар. Що пояснює ці суперечливі повідомлення?

Є ряд причин, що спонукають до покупки, коли справа доходить до придбання продуктів, виготовлених вітчизняним або іноземними способами. Людям може сподобатися ідея покупки продукту, виробленого всередині країни, але, врешті-решт, їх гаманці говорять інакше. Багато вітчизняних товарів просто коштує дорожче. А чи варто висока ціна того?

В основі цієї дискусії лежить ідея ціни. Merriam Webster визначає вартість як «справедливе повернення або еквівалент в товарах, послугах чи грошах за щось в обмін». Ви хочете отримати справедливий прибуток за те, на що витратилися. Це особливо підходить для шин, на які ви розраховуєте для повсякденної експлуатації. Зроблено в нашій країні чи ні, якщо шина ламається швидко, ви нікуди не підете. Це обмежує ваші фінанси.

Є так багато варіантів шин, але «яку шину я повинен купити» - питання досить складне. Варто вам купувати іноземні чи вітчизняні, всесезонні або спеціалізовані? Щоб спростити ваше рішення, давайте почнемо з основ.

Народження шини

У 1888 році Бенц винайшов перший бензиновий автомобіль, який мав пневматичні шини на своїх колесах. Роберт Томсон, шотландець, винайшов пневматичну шину в 1845 році, але це не привернуло великої уваги, поки інший шотландець Джон Бойд Данлоп не зробив конструкцію для триколісного велосипеда свого сина в 1888 році. Це була революційна концепція, яка замінила металеві колеса повітрям. Заповнена гумова шина була встановлена ​​на металевому колесі. У 1905 році з'явилася перша пневматична шина з протектором, яка допомогла збільшити тягу. Генрі Форд винайшов складальний конвеєр в 1913 році, і коли американська компанія Du Pont промислово синтезувала синтетичний каучук в 1931 році, стало можливим серійне виробництво. Саме з цього моменту почався відлік віку сучасної шини. Інші досягнення в технології шин тривали. Так, була представлена ​​радіальна шина (1949), яка вертикально розміщувала корди в шині для підвищення ефективності використання палива шляхом рівномірного контакту протектора з дорогою. Шина RunFlat (1980) продовжує працювати, незважаючи на подряпини або отвори, а у 2000 році товариство сконцентрувалося на екологічно чистих шинах Eco Tuning, які відмінно поєднувалися з екологічно чистими автомобілями.

Всі ці досягнення означають, що у вас є тонна вибору в дизайні, але з точки зору матеріалів всі шини виготовлені з комбінації натурального і синтетичного каучуку, а також сажі. Натуральний каучук надходить з каучукового дерева Hevea Brasiliensis, яке є рідним для Південної Америки і вирощується на тропічних плантаціях, особливо в Південно-Східній Азії і Західній Африці. Виготовлена ​​в Америці або зроблена в іншому місці, будь-яка шина, яка містить натуральний каучук, буде спиратися на дерева з тропічних плантацій за межами Америки. Синтетичний каучук надходить з полімерів сирої нафти; сажа також складається з сирої нафти (або природного газу) в поєднанні з киснем в процесі горіння.

Виробництво шин споживає 70 відсотків світової гуми, і вчені тепер шукають альтернативу гумовому дереву. Близько 93 відсотків цих дерев приходять з Азії, де люди хочуть зберегти тропічні ліси. З цією метою може бути використаний чагарник гуайули. Пустельна рослина, яка росте в США, вимагає відносно небагато води і стійка до хвороб. Спроби виробництва достатньої кількості каучуку з гуайули все ще тривають.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Де шини зроблені

Що стосується самої шини, всі виробники працюють на одних умовах. Вони покладаються на гуму з тропічних гумових дерев, а також на сиру нафту. Вони також виробляють свої шини в різних країнах, хоча Європа дійсно випускає достатню кількість шин в цілому. На цьому графіку показано поширення виробництва:

За останнє десятиліття стався поштовх до збільшення європейського виробництва. Частина цього виходить із збільшення дешевої енергії, а інша - від зниження витрат на робочу силу. Влада повідомляє про 45-відсоткове збільшення робочих місць в Європі на період з 2009 по 2014 рік. Фахівці відзначають, що, можливо, в майбутньому може відбутися зміна стану європейського виробництва, так як в найближчі кілька років планується побудувати кілька нових шинних заводів. Одним із прикладів цього є новий завод Apollo Tyres, в ста кілометрах від столиці Угорщини - Будапешта.

Зроблено в Європі

Continental - один з найбільших виробників шин у світі, який приносить тисячі робочих місць на заводі в Німеччині. Continental представляє споживачам і автовиробникам високоякісні шини і кращі в галузі послуги для задоволення потреб європейського ринку. Німецький завод Continental показує, що покришки цього бренду готові відповідати стандартам якості, які супроводжують європейське виробництво.

Європа має більш високі виробничі і трудові стандарти, забезпечуючи якісну робочу середу, безпеку співробітників і кращий продукт. Виробництво в Європі також означає, що споживачі можуть консультуватися особисто з виробником, якщо коли-небудь виникнуть проблеми, і це скоротить час діалогу. Це також скорочує вартість доставки, а більш якісні шини стають дешевшими.

На европейсоком ринку Continental конкурує з такими, як Michelin, Continental і Pirelli, створюючи кращі шини на дорозі. Європейські виробники представляють лінійки автопокришок не тільки для легкових, але і для авто інших типів, що означає, що вони можуть відмінно працювати як на дорозі, так і поза нею при збереженні протектора.

Німецький завод Континенталь конкурує з іншими виробниками, які виробляють свої шини в усьому світі. З огляду на цей факт, інформований споживач може змінити лінію питання: «Де мої шини виготовлені» на «Які шини найвищої якості, які я можу купити, щоб отримати максимальну віддачу»?

Ціна хорошої шини

Чим більш погана шина, тим швидше вона буде зношуватися. Купуйте погано-зроблену, недорогу або стару шину, і ви можете знову опинитися в магазині занадто рано. Купіть погано виготовлену дорогу шину, і ви досягнете того ж результату. Купуйте якісну шину і чекайте довгого терміну служби в поєднанні з максимальною продуктивністю.

Ключовим моментом є пошук шини, яка буде залишатися найякіснішою, а довговічність знизить ваші витрати з плином часу. Крім того, добре спроектована шина може підвищити ефективність використання палива, що економить ваші гроші на бензині. Розмір шин та дизайн можуть заощадити вам 4-7%, коли мова заходить про газ. Якщо вам потрібно купити шину більшого розміру, придбайте той, який добре спроектований. Шина з якісним дизайном, яка забезпечує стійкість на дорозі, буде служити вам максимально довго.

У вас є достатньо грошей, щоб витратити їх на шини. Але не жертвуйте фінансами. Вам, можливо, доведеться витратити трохи більше на шини європейського виробництва, але такі виробники докладають всі зусилля, щоб надати Вам доступні шини, що забезпечують максимальну віддачу.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори